Gå til innhold

3G er ikke bare gode greier.. enda...

bergetun

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt muligheten til aa teste 3's 3G nettverk her i Australia ett par ganger naa og jeg maa si jeg er veldig skuffa..

Negative:

For det foerste er telefonene som er ute naa utrolig stygge og sveare. Dette vil nok forbedre seg etter hvert

Telefonene bruker sinnsykt med batteri naar man er paa 3g nettet selv om man ikke bruker telefonen. Man faar riktig nok med 3stk(!!!) batterier med naar man kjoeper en 3G telefon, men hva hjelper det naar ett batteri bare varer i en halv dag.

Man har ikke mulighet til aa surfe utenfor 3's websider. Dvs at du ikke har mulighet til vg eller andre nettsider enn det 3 tillater deg.

La oss haape at Telenor/netcom eller 3 norge ikke foelger denne modellen naar nettet er opperativt i Norge.

Nettet er veldig ustabilt, roaming er ikke helt topp enda. Holder du handen forran antennen kan det hende 3g oppkoblingen blir brutt. Med andre ord veldig ustabilt.

Ringer du opp i ett 3G omraade og gaar utenfor 3G nettet og inn paa GSM nettet saa bryter samtalen. Dette skjer ikke alltid men veldig ofte.

Du skal ha sinnsykt gode signaler for aa faa god hastighet paa 3 G nettet. Visst ikke du er veldig nearmt en antenne saa er det umulig aa se en video eller proeve aa gjoere noe annet kult paa 3g nettet.

Dette var iallefall mine personilige og mine venners efaring med 3G her i Australia. La oss haape det blir bedre naar 3G blir utbygd i Norge engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...