hyp3z Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ønsker software / script e.l som viser når oppgitte websider er oppdatert. - F.eks hvis jeg har VG, Dagbladet og Nettavisen i ei liste. - Åpner programvaren og kan se når sidene sist er oppdatert. Dette vil være hendig når jeg skal sjekke flere ti-talls sider, slik jeg slipper å entre sidene manuelt hele tiden. Noen som vet om dette finnes? Evt. navn? Ja, har prøvd med Google. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Mulig jeg husker feil men tror jeg har sett en slik funksjon i Gozilla. Sjekk www.gozilla.com Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Er ikke det programmet stappet med spyware og reklame-søppel? Vil helst unngå Gozilla .. :-? Men takk for tipset. andre? Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 www.nyhetsagenten.no kanskje? Uansett er dette feil kategori - passer under programvare. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg