Primer4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei har søkt litt på google men ikke funnet noe særlig ennå, bortsett fra haynes sin four-stroke tuning manual som virket litt vel basic. Er da spesielt ute etter litt tyngre lesestoff om tvangslufting (turbo/kompressortrim etc.) da "guider" i bilblad ikke pleier være dypere enn "hei, sett på chip, konfilter og eksos så får du effektøkning!" Og på div forum er det litt vel mye brosciense og synsing uten så mye forklaring om hvorfor det og det fungerer sånn. Mvh. Primer4 Og takker hjertlig for svar Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Uten at det vil hjelpe deg helt, kan denne nettsiden iallfall gi deg et lite bidrag til å slukke kunnskapstørsten Her går de litt dypere enn hva du finner i "gatebil" 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Så noen fine artikler der med første øyekast. Og ikke så jævlig langt ifra fagprøve pensumet at jeg trenger få dårlig samvittighet for å ta pause fra skolebøkene for å lese det Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Som vanlig (til alt man finner på det store stygge internettet...) er det vel å være en anelse kritisk til det som står der, men jeg har iallfall svidd av et par timer på det stedet uten at jeg har funnet de store bommertene (men så er jeg langt i fra noen fagarbeider, så det er sagt). Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2012 Joda finner det meste om man leter nok, det jeg savner er en feit bok på 400+ sider som tar for seg alt, men det er jo det med motorsport og trimming at ingen vil røpe hemlighetene sine så man blir nøtt til å forske seg litt fram med litt søking på nettet på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå