Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei, min søster klarte å miste en eksterne harddisk så den ble ødelagt.. Harddisken lager mye støy når den er på nå, og jeg lurte på om det er noen sjans for at den vil virke igjen slik at jeg kan ta det over på en annen en? Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vanskelig å si, kan være at disken i seg selv enda til en viss grad virker men at kontrollkortet tok kvelden men for å finne ut av det så ryker jo garantien, om det ikke spiller noen stor rolle så kan du prøve å ta harddisken ut av kabinettet og sette den inn i en maskin og se om du får kontakt med den, om du får kontakt med den men at den bare fryser når du prøver å hente ut data så kan du prøve å legge den i fryseren så litt etter litt hente ut filene ( http://www.magnusson.as/harddisk-krasj-fortvil-ikke-legg-den-i-fryseren/ ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Bump, noen som kan hjelpe også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå