Linepusle Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei og takk for hyggelig fototreff langs Ilabekken i nydelige høstfarger og skiftende lysforhold. Mine bidrag denne gangen. 1. Høstrefleksjon. 2. Gått i frø. 3. Høstlig ved Theisendammen. 4. Jeg ser deg. 5. Tricolor. 6. Tør du? 7. "Smertene stråler ut fra ryggvirvelen!" 8. Carl Ivars-plakat på stolpe på Ila! 1 Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Fin tur, bestemte meg for å kjøre makro hele veien, men ble andre ting også Starter med alle bilistene som tenker: "Shit laserkontroll best å bremse" Mann på toppen. Svarthvit. Farger. Ble landskap på turen selv med makro. Stien. Byen. Skog. Frokostbordet. Bekken 1. Bekken 2. Bekken 3. Lag på lag med blader. Tunge kontraster. Mangeblad. Mønsterblad. Hvileblad. Fargeblad. Endret 6. oktober 2012 av Neotetra 1 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Herlig bro du fant Linda, den så jeg ikke! Artig effekt du har lagt på nr. 7, det passet bra til motivet. Mye fine bilder fra Neotetra også, landskapsbildet er min favoritt. 1 - Blader 2 - Foss 3 - Dusj? 4 - Bekken ovenfra 5 - Vissent blad 6 - Høstfarger 7 - Teisendammen 8 - Joggere Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Virker som dere hadde en hyggelig tur. Fine bilder og herlige farger! Hmm... Får kanskje dra dit jeg også, om det blir brukbart vär snart (dvs ikke idag - forferdelig, brrr). Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Neontetra, morsomt "laserbilde"! Bekken 3 er ellers min favoritt, og Stien. Jeg liker sånne stier Hvorfor beskar du svarthvitt-versjonen av gjerdet og skiltet? Jeg ville likt å se det ubeskåret. Savnet luft oppe til venstre, jeg for min del. Fint motiv, nemlig! Eivind, dine to første bilder gir gode gjengivelser av følelsen man fikk på turen langs bekken! Bra. Og den lille hengebroa er bare 2 meter lang og 40 cm bred, men det er ikke så lett å se. Den er langs en del av bekken som er lagt utenom stien. Det går en sti ned til venstre før man går opp til garasjene ved veien. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Mange flotte bilder. Synes selv jeg satt igjen med en god del drit i dag selv om turen i seg selv var fin. Disse er de jeg kan dele. Presentert i rekkefølge (høydemeter) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hei og takk for en fin tur. Jeg starter med starten nederst ved ila: Badende blader Seng av blader Avløpsrør Gyllent tre Motstrøms Ut på tur Veien til høst Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Takk for en hyggelig tur. Alle foto ligger på min flickr side http://www.flickr.com/photos/32507520@N03/ Bla i bekken Audi Q5 Bokeh med 50mm 1.8 Sigma 10-20 oppover Hestparadis Flaggen Ved Theissendammen Endret 7. oktober 2012 av RambaZamba Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Neontetra, morsomt "laserbilde"! Bekken 3 er ellers min favoritt, og Stien. Jeg liker sånne stier Hvorfor beskar du svarthvitt-versjonen av gjerdet og skiltet? Jeg ville likt å se det ubeskåret. Savnet luft oppe til venstre, jeg for min del. Fint motiv, nemlig! Eivind, dine to første bilder gir gode gjengivelser av følelsen man fikk på turen langs bekken! Bra. Og den lille hengebroa er bare 2 meter lang og 40 cm bred, men det er ikke så lett å se. Den er langs en del av bekken som er lagt utenom stien. Det går en sti ned til venstre før man går opp til garasjene ved veien. Takk for feedback, det er 2 ulike bilder, det finne med LR med flickr plugin er re-publish nå ubeskåret:) Mine favoritter. Linepusle: 3. Høstlig ved Theisendammen og 7. "Smertene stråler ut fra ryggvirvelen!" eivind84: 3 - Dusj? og 7 - Teisendammen Nelson09: 1 og 7. andycam: Motstrøms og favoritten Veien til høst som beviser at halve jobben er etterbehandling og komposisjon, imponerende å få til det bilde der. RambaZamba: Audi Q5 og Sigma 10-20 oppover Endret 7. oktober 2012 av Neotetra Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Takk for nok et hyggelig treff, folkens. Her er forresten Arne Per (med "Fløyta mi") som jeg snakket om. Mange bra bilder, men jeg synes Neotetra hadde veldig mange bra. Her er mine. Litt høstfarger Høst-sti Utkikkspunkt Dette bygget har flere sett, ser jeg. Hehe. Her er min versjon. Skeiv høst-sti Fossen Gikk en tur på stien Endret 7. oktober 2012 av Ratleto Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Enda flere fine bilder. Andycams Veien til høst har et flott "himmelsug", og Ratletos høstfarger og høststi er delikate. Denne høsten har vært veldig høstlig med fantastiske farger. Kanskje blir det mer på lørdag på Scott Kelby? Lenke til kommentar
Fotonita Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) WoW! Jeg kommer hjem fredag for det ble avlyst på Finse. Går det an å melde seg på fotowalken fortsatt tro? Ellers er jeg "misunnelig" på fin tur, og de mange flotte bildene deres. Ratletos øverste bilde med steinhjerte i løvet falt jeg ekstra for. Men mye fint hos alle... Endret 11. oktober 2012 av Fotonita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå