Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Redd for å bli oppfattet som frekk.

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Jeg er 17 år gammel jente. Har mange gode venner som jeg er utrolig glad i, men i det siste så har jeg følt veldig på at jeg blir oppfattet annerledes enn det jeg vil. Jeg er blant annet redd for at folk skal oppfattet meg som frekk, og slitsom. Kan hende dette er noe jeg innbiller meg. Ingen har noen gang sagt at de oppfatter meg som frekk, men jeg bekymrer meg ofte over dette.

Ofte føler jeg at jeg ikke blir satt pris på. Jeg er så redd for å miste folk.

Hva kan jeg gjøre? Er det noe galt med meg?

Anonym poster: e1679f54d2c4ce409c07051b742d7744 Anonym poster: e1679f54d2c4ce409c07051b742d7744

Skrev feil, er 18 år :)Anonym poster: e1679f54d2c4ce409c07051b742d7744

Skrev feil, er 18 år :)Anonym poster: e1679f54d2c4ce409c07051b742d7744

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Ja, jeg kan spørre de. Jeg har tenkt at dette kan ha noe med hvordan dagsformen er. Hvordan jeg har det med meg selv.

Har hendt jeg har spurt de om jeg har sagt noe galt. De sier alltid nei.

Selvbildet mitt er ikke på topp. Jeg vet at jeg blir satt pris på og at folk er glad i meg, men jeg sliter med å se det.

Kan dette ha noe med det å gjøre? Anonym poster: e1679f54d2c4ce409c07051b742d7744

Lenke til kommentar

Ja, det kan det. Hvis du føler du ikke blir verdsatt nok, og ikke klarer å sette pris på deg selv heller blir det vanskelig å verdsette andre. Da kan det være fort gjort å bli litt frekk, selv om det er uheldig. Jeg vil forøvrig slutte meg til han overfor som sa du bør spørre de rett ut, så får du håpe på et ærlig svar. Du må også passe på at hvis de faktisk ikke mener du er frekk, at du tror på det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...