Gå til innhold

[Løst] Innkjøp av trådløs video/lyd-overføring fra pc til tv

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

Det jeg er på utkikk etter er vell en liten mediasenter-PC, men vet ikke om det er beste alternativet for meg(billigste)

Har nettopp fått inn en litt eldre tv i leiligheten her, og ilag med en gammel laptop med kun VGA utgang ønsker jeg å finne den beste løsningen for å vise bilde fra pc-en til tv-en, uten kabler.

Kjøpte meg Seagate Goflex TV her om dagen, men vil ikke si meg fornøyd med den, funker fint til å hente video fra nettverket og vise på tven, men veldig treg respons og uten at youtube fungerer på boksen skal jeg returnere den når jeg finner en bedre løsning.

Så først på Netgear PTV2000, men laptopen har ikke Intel WiDi. Tror noe lignende som dette hadde vært en flott løsning der jeg kan vise bildet fra pcen på tv, HD-video, youtube, surfing osv.

Men uten å finne noe god trådløs alternativ til denne under 1000kroner, spør jeg dere. Hva tror dere blir den beste løsningen for meg? Hvis jeg skal kjøpe meg et mediasenter må jeg vel investere i trådløst tastatur og mus også ;P Prøver å holde meg til under 1000 kroner.

Til informasjon står den trådløseruteren bare 1 meter under tven.

Takk for alle som leser og gir tilbakemelding :) God lørdag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne er ganske kul :-)

Gjør vell egentlig mye mer enn det du søker etter, men den er i allefall trådløs. Det fulle tastaturet på baksiden av fjernkontrollen er også ganske kult!

Så på den, men tenker at Western Digital WD TV G3 blir mer i min prisklasse :) Takk for respons!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...