brusher11 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har prøvd å få slette The Truman Show fra harddisken, men jeg får bare opp at den er i bruk på en eller annen måte. Jeg har sjekket både RealPlayer, Winamp og de andre programmene jeg bruker for å se på film, og den er ikke i bruk av noen av disse. Har restartet maskinen flere ganger, uten at det hjelper. Finnes det noen programmer jeg kan bruke til å få slettet denne fila, eller er det noe annet jeg kan gjøre? Thanks Lenke til kommentar
MikKiX Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Du kan alltids prøve å slette fra kommandolinje: cd "katalognavn" del /F "filnavn.avi" Virker ikke det, kan du prøve å boote i Safe-Mode, og slette herfra. Hvis du har innstallert noen obskøne codeker, hender det at disse prøver å lese fra filen bare man åpner katalogen i Explorer. En mulighet er derfor å boote, og bruke et annen browser en Explerer for å slette filen (f.eks. norton commander, eller et Bildebrowseprogram) Lykke til mikki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå