fotogigen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Haustfarger på sunnmøre. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Nydelig bilde med bekken sildrende gjennom de vakre høstfargene . Jeg synes du har spedd på litt i overkant av fargemetning, da skyene til høyre har fått et rosa preg Eller er det kanskje meningen ? Endret 6. oktober 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Takk.. de skyene var rosa... fargene er faktisk autentiske... og det sier noe om hvor flott det er her nå... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Ja da så..ser jo nærmest ut som Disney Wonderland, helt rått !! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Flotte farver, flott sløring i bekken. Kjempe flott dette her. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Takk til alle! :-) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Virkelig et vakkert høstbilde. De friske fargene kler bildet veldig godt og lyset er flott også. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Herlige høstfarger :)Flott bilde Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Måtte ta meg tid til å kommentere dette også. Her syns jeg du har fått til alt, kommposisjon, farger og stemning. Helt topp! En velfortjent 6er herfra. Viste det til Kjerringa, hennes utrop var Wauw! Og hun er mestsom oppvokst i skogen. Ser at fargene i himlen blir kommentert, de er jo helt naturlig, vi hadde slike farger på skynen her senest i går kveld. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nydelig bilde.., en nytelse å se på.. herlige høstfarger, god skarphet. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nydelig bilde!! Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Tor Lea Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 føler at bilde er nesten uklart. så skarpt virker det. fin metting av farger. flott høstbilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg