Simkin Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Hva er det beste programmet å bruke for å klone C:? Har en SSD disk på 256GB, som er halvfull, og ønsker å klone denne, da jeg muligens må sende den inn igjen. Sist gang jeg prøvde meg på dette, ble det bare rot å tull, så jeg ønsker ett lettvint og greit program som gjør dette. Kan gjerne koste, men helst gratis om det er mulig. Endret 6. oktober 2012 av FiveInline Lenke til kommentar
thomit Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Acronis True Image har alltid fungert fint for meg, både SSD og snurredisk. Men det koster 50 dollar. Endret 6. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Hvis du bruker Windows 7 så er det innebygget verktøy til dette formålet. Se mitt svar på lignende spørsmål i denne tråden. EDIT: Ikke direkte kloning, men du kan i alle fall lage image (systemavbildning) og legge inn på en annen disk. Endret 6. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå