Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luftkjøler? (ekstremt stille) http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Du har valgt et M-Atx hovedkort, hvis du velger dette: trenger du ikke netverks-Usb adapter

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa

Godt forslag. D14 er litt bedre enn H80 i tester har jeg sett, kanskje 5 grader kaldere og litt lavere støy. Ulempen er jo selvsagt D14 sin størrelse inne i kabinettet.

Jeg har D14 selv i CM 690 II kabinett, så det burde ikke være et problemi et HAF kabinett med LP-RAM, og tenkte at hvis man først kunne både spare penger, få bedre ytelse og lavere støy var det virkelig verdt størrelsen!

Lenke til kommentar

Jeg har D14 selv i CM 690 II kabinett, så det burde ikke være et problemi et HAF kabinett med LP-RAM, og tenkte at hvis man først kunne både spare penger, få bedre ytelse og lavere støy var det virkelig verdt størrelsen!

Jeg skal bruke d14 selv i silencio 650. Trangt blir det selvsagt, det sier seg selv med en kjøler på 1.2 kg!

Det er per dags dato den beste luftkjøler og vil nok bli det en god stund til. Ulempen er jo størrelsen og prisen selvsagt, men som alle vet: Kvalitet koster.

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke d14 selv i silencio 650. Trangt blir det selvsagt, det sier seg selv med en kjøler på 1.2 kg!

Det er per dags dato den beste luftkjøler og vil nok bli det en god stund til. Ulempen er jo størrelsen og prisen selvsagt, men som alle vet: Kvalitet koster.

Jeg kjøpte min på tilbud hos komplett.no for et par dager siden, og betalte 399,- :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...