KnirketeDør Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Spilte litt musikk, og hadde div nettsteder oppe, maskinen fikk blåskjerm og nå står den bare å suser når jeg prøver å skur den på igjen uten noen som helst kontakt med hverken mus eller skjerm eller tastatur. Noen annen mulighet enn reparasjon(tipper nei, men prøver allikevel)? Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Spilte litt musikk, og hadde div nettsteder oppe, maskinen fikk blåskjerm og nå står den bare å suser når jeg prøver å skur den på igjen uten noen som helst kontakt med hverken mus eller skjerm eller tastatur. Noen annen mulighet enn reparasjon(tipper nei, men prøver allikevel)? Jeg ville prøvd å startet opp i sikkerhetsmodus for å se om dette går(trykk på F8 når maskinen booter). Hvis det går - gå på egenskaper på datamaskin ->advanced system settings på venstre siden ->advanced .> Settings-knappen under "startup and Recovery" -> Fjern haken for "auotmatically restart". Klikk OK, deretter kjør en restart. Neste gang du får bluescreen vil den bli stående. Noter feilmelding og prøv deg frem på google for å se om du kan finne årsaken. Endret 7. oktober 2012 av repaguy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå