wizhl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei, det er jo SNART jul. og jeg tenkte jeg skulle kjøpe en gave som har noe med mange lightere og gjøre til mine foreldre. grunnen til at jeg har lyst til og kjøpe det er at dem altid mangler lightere når dem skal ut og røyke. så jeg hadde tenkt meg et fint skap som det var plass til et par lightere inni! noen som vet noe? Åpen for andre forslag og Takk for svar Lenke til kommentar
IQ84 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du finner mye rart i spesial butikker for tobakk Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Du finner mye rart i spesial butikker for tobakk Tenkte kanksje det hadde vert lurt og bestille fra nettet. siden jeg regner med at det er 18 års grense på og kjøpe det Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hva med en fin krukke, boks eller eske som de kan ha stående på en benk i gangen eller noe? Det får du kjøpt nesten over alt - så kan du bare fylle den med lightere Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Neida, lightere er det nok ikke aldersgrense på. Det jeg vil anbefale deg om er å kanskje kjøpe noen kule zippolightere? Koster vel noen hundrelapper hver, men de er gode og varer lenge. Kjøpte min i sverige da jeg var yngre, kostet vel rundt 5-600 for en ordentlig zippo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå