TheRocky Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Noen som nylig har tatt den? og kan gi noen eksempler på hvordan noen av spørsmålene kan være på teoriprøven? Noen sier at den er veldig lett, andre sier at den veldig vanskelig :/ Noen som kan dele litt informasjon? Har lest gjennom boka 3 ganger og tatt noen tester på prove.no (0 feil) og teoritentamen.no (0feil). Holder det for å bestå prøva? Endret 6. oktober 2012 av TheRocky Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kommer helt ann på hvordan spørsmål du får, jeg tok den i Mai og bestod akkurat (5 Feil). Så kan hende du er uheldig å får vanskelige spørsmål, eller heldig å får enkle spørsmål. Fikk for eksempel spørsmål om Hvordan det er på ny asfaltert vei. og om hvordan man gjør når en buss er i en busslomme, å blinker inn (ikke ut som at den skal ut), at du da skal holde en fart der du enkelt kan stoppe. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Ahh i see, tusen takk for svar Skal ta prøva imorgen, gruer meg utrolig mye.. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ahh i see, tusen takk for svar Skal ta prøva imorgen, gruer meg utrolig mye.. hvordan gikk det? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Kjapp besvarelse på det med buss. Hvis jeg ikke husker helt feil, så skal man vike for bussen hvis fartgrensen er 60 km/t eller lavere. Alt over skal bussen vike for. Skal ta prøven til tirsdag Hvordan gikk det med deg? Endret 26. oktober 2012 av Spritty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå