Straetkvern27 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Spillet klikker på en bestemt dato! Prøvd med flere gamer, skjønner ikke prob! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har du prøvd å dra på ferie over denne datoen? Lenke til kommentar
Straetkvern27 Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Har du prøvd å dra på ferie over denne datoen? Ja, men det klikker på et bestemt "brev" og selv om j er på ferie så må j jo innom det brevet.. -.- Lenke til kommentar
Zetter_bug Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har hatt samme problem, og fant en løsning etter myyye leting...som fungerte for meg ihvertfall... Grunnen til at det klikker på rundt denne datoen er at du sannsynligvis har valgt å legge til flere ligaer. Det samme skjedde rundt 19/20. juni for meg hvert år om jeg la til ny liga, spillet låste seg og jeg måtte tvangsavslutte:( Gå på "FM" meny - velg "detail level" - velg "add/remove leagues" og fjern eventuelle nye tilføyelser (markert med blå skift hos meg). Prøv deretter å lade spillet på nytt. Lykke til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå