SoftChIP Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er dette et godt kjøp:::: 800MHz 128MB RAM 20GB Harddisk DVD Modem tv utgang WinXP Pro Office XP for 3500kr........ Jeg skal bruke pcen til stiler og skolearbeid... Skal også bruke pcen til å laste ned store ting fra skolens trådløse bredbånd og overføre det til pcen min hjemme..... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Etter min mening er det et "greit" kjøp. Du er ikke lurt trillrundt, men du har heller ikke gjort et "warp". Er den pent brukt og ser grei ut så er det vel ikke så ille. Sjekk at batteriet varer så lenge som selger påstår. Det er kjedelig å måtte kjøpe nytt med en gang. DrErling Lenke til kommentar
picko Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hilken produsent? - Burde kanskje ha litt mer ram... Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vet ikke hvorfor du nevner software. Den er vel kopi uansett. Man har såvdit jeg vet ikke lov til å selge sin lisens. Lenke til kommentar
SoftChIP Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Fuijtsu siemens heter den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå