Madr1dista Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jeg har en 15,6" bærbar som brukes til surfing, film og gaming. Tenkte jeg skulle kjøpe en laptopkjøler siden den blir litt varm i blant. Noen som veit om noen gode laptopkjølere som de anbefaler? Jeg har sett litt på denne: http://www.komplett....aspx?sku=623856 Endret 6. oktober 2012 av Madr1dista Lenke til kommentar
Stagger_Lee Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Lurer på akkurat det samme selv! Har en 15" Kunshan selv og den ligger på 100 grader ved spilling, med kjøler. Har sett på denne selv, men er ikke sikker. http://www.multicom.no/ChillDesk-Notebook-Cooling-Stand-for-12-17-Notebooke-Ultra-Silent-16dbA-CHILL/cat-p/c101291/p10582125 Lenke til kommentar
piecreator Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Tror jeg ville styrt unna en laptop kjøler.. Hadde en bærbar fra Multicom kunshan et eller annet bærbar før som blei jævli varm ved spilling. tenkte på samme som dere og kjøpe en kjøleplate fra multicom, og tror aldri jeg har vært så skuffet. fikk ned tempen MAX 10 grader. Den blei kasta iløpet av noen dager og en vanlig liten vifte fra elkjøp blei satt bak dataen istede og det funket mye bedre.. MEN det er min erfaring.. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) 10 grader mindre ved bruk av kjølebrett er faktisk et meget godt resultat. Sjelden man oppnår så mye, om i det hele tatt. Avhenger mye av hvilken modell laptop det er, og om man finner et kjølebrett som fungerer godt til akkurat den modellen. På min Multicom Kunshan oppnår jeg hele 0 grader forskjell, uansett kjølebrett. Men det fungerer fint som stativ til laptop'en ... ja, og så kjøler den ned snurreharddisken en 3-4-5 grader. Men altså ikke en eneste grad på hverken prosessor eller grafikkort, der det er mest gunstig å få en effekt. Endret 19. oktober 2012 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå