Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Natta meldinger hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en jente på 13 og du kan nok si jeg holder på med en fyr som er ett år eldre en meg.

Han har sagt han liker meg osv. men han er alltid så søt og skriver nattameldinger til meg.

Men jeg er ny i dette, har aldri hatt er ordentlig forhold før, jeg vil skrive natta meldinger til han, men liksom ikke sånn at det skal bli så fjortis aktig.

så lurte på om noen ha noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God natt, sov godt, drøm søtt etc. Trenger ikke noe mer enn det. Bare skriv det du føler for i øyeblikket og det vil være mer enn nok, hvis du overtenker ting så vil det som oftest gå dårlig. Lytt til hjerte og ikke hjernen.

Edit: Leste feil, en del av innlegget er fjernet.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

God natt, sov godt, drøm søtt etc. Trenger ikke noe mer enn det. Vil ikke virke som noen gammel tante, men hvor gammel er han? Er du sikker på at han ikke bare utnytter deg?

God natt, sov godt, drøm søtt etc. Trenger ikke noe mer enn det. Vil ikke virke som noen gammel tante, men hvor gammel er han? Er du sikker på at han ikke bare utnytter deg?

han er 14, ja, utnytter meg ikke? hvordan da liksom?
Lenke til kommentar

han er 14, ja, utnytter meg ikke? hvordan da liksom?

Beklager, klarte å lese en del år eldre istedenfor ett år, my fault :blush: Uansett hvis du ikke så det jeg redigerte: Bare skriv det du føler for i øyeblikket og det vil være mer enn nok, hvis du overtenker ting så vil det som oftest gå dårlig. Lytt til hjerte og ikke hjernen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...