Øystein.F. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 No kan du sjå første episode av Microsoft sin Halo-serie. Les hele saken Lenke til kommentar
Kverndokken Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Erstatning nei, men meget underholdende og godt tatt imot ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Stilig =) Microsoft har vært utrolig flinke rundt reklameringen for Halo tidligere, sånt som dette her liker jeg virkelig. Og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til ett nytt episk eventyr med John-117 & Companiet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg blir like sjokkert hver gang jeg ser "ingame" utstyr "i virkeligheten". I spill synes jeg de fleste rustninger og sånt ser badass ut, men på bilder (som i artikkelen) ser det bare rart ut. Plastikkaktig. Og duckface på hun i midten. 1 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gi oss mer. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg blir like sjokkert hver gang jeg ser "ingame" utstyr "i virkeligheten". I spill synes jeg de fleste rustninger og sånt ser badass ut, men på bilder (som i artikkelen) ser det bare rart ut. Plastikkaktig. Og duckface på hun i midten. Er ganske enig med deg på at det ser som oftest veldig plastikkaktig ut, men jeg synes at de på bildet var av de bedre jeg har sett. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Og duckface på hun i midten. Nå er jo leppene hennes naturlige da. Latterlig ting å påpeke -_- Endret 6. oktober 2012 av Northern Lenke til kommentar
Zeay Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 ka heit ho i midten av bildet ;o? er bombesikker på jeg har sett ho før enplass.. (trur jeg har sedd ho i Narnia) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 ka heit ho i midten av bildet ;o? er bombesikker på jeg har sett ho før enplass.. (trur jeg har sedd ho i Narnia) Anna Popplewell. Var i Narnia ja. Meget søt jente ^^ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Og duckface på hun i midten. Nå er jo leppene hennes naturlige da. Latterlig ting å påpeke -_- Fortsatt duckface. Selv om hun er fin nok til å gjøre det Lenke til kommentar
TomKorawit Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Fantastisk! Kjenner at jeg får lysten til å spille halo igjen Noen som vet om når episode to kommer? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Wow, dette ble godt mottat. Selv syntes jeg det var noe blodharry møl Er noe med ungdommer i fremtidskrig som jeg ikke helt takler, virker litt for Disney-ish. Endret 7. oktober 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Enig med han over, så jævlig dårlig ut. Hollywood må slutte å slakte gode spill når de prøver å filmatisere det. Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vil si at dette er et heller dårlig forsøk,minner meg om starship troopers. Halo burde vært en kryssning mellom Expendables og Aliens. Men alt er jo selvsagt avhengig av budsjett og aldersgrense,for å selge mest mulig dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå