laneZ Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei ! Windows "loader" veldig lenge ! Der ved boot screen står den nesten 1 min ! Noen anbefalinger jeg burde prøve ? Har defragmentert,bootvis>optimize system ... Vet ikke om mere ! Trenger hjelp ! Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har akkurat samme problemet Har enda ikke funnet ut av hva det er som er årsaken til det. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har du f.eks telenor adsl? Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 skal vel ikke ha noe å si det. eneste som kan være er at den prøver å lete etter noe den ikke finner. f. eks, hvis jeg kobler ut kortleseren min fra maskina så går XP veldig treigt, men hvis jeg setter den inn igjen så går det bra. har du service pack 1 liggende inne. hvis ikke så prøv å legg den inn. ja jeg vet at den er bannlyst av noen her, men jeg synes faktisk at maskina mi går bedre med service pack inne. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Når den står stille jobber den ikke i det hele tatt, det virker som om den bare står sånn, etter ca. 2 minutter begynner den å jobbe, da kommer jeg inn i Windows. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 prøv en format C: du det kan hjelpe deg litt å legg inn ting i en litt fin rekkefølge. eller iallefall i en rekkefølge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå