arsenal135 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei, jeg er en gutt på 12 år som trener fotball 3-4 timer til dagen, i det høyre kneet har jeg slått løs en bruskbit på 2*1 cm. Men nå har jeg også smerter i det venstre kneet, det er vond i det venstre kneet foreksempel hvis jeg strekker foten helt ut og presser kneet nedover, da får jeg smerter på utsiden av kneet. Eller hvis jeg ligger med foten rett opp og bøyer kneet sent nedover, jeg merker også smerter hvis jeg bøyer foten innover da er det som om kneet låser seg. Noen som vet hva det kan være? har lest på nettet og funnet mange skader men ikke med de samme syptomene. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du burde ta en tur til legen Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det kan være muskulært, eller smerter i sener, brusk og ledd. Det lureste er nok å ta en tur til legen for å be om råd Kanskje kan fysioterapi være tingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå