Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ståkarakter i R2

Anbefalte innlegg

Skal ta eksamen i R2 om litt over en måned.

Problemet er bare at jeg har dobbel studiebelastning på uni. og andre privatistfag i tillegg, og jeg har ikke begynt på R2-pensum ennå.

Er det noen som vet hva jeg kan lese på for å hanke inn en 2'er? Kan kanskje rekke å kunne et par-tre kapitler godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Integrasjon (inkludert integrasjonsmetoder), følger/rekker (dette burde gå rimelig fort - Du kan muligens droppe induksjon), dersom du har hatt R1 og vært borti vektorer burde det gå ganske fort å komme seg inn i vektorer i R2 (romkoordinater, skalarprodukt, regning med vektorer i rommet og determinanter/vektorprodukt).

Trigonometri er egentlig et must òg, men dette er en god del stoff. Press inn så mye som mulig.

Lenke til kommentar

Integrasjon (inkludert integrasjonsmetoder), følger/rekker (dette burde gå rimelig fort - Du kan muligens droppe induksjon), dersom du har hatt R1 og vært borti vektorer burde det gå ganske fort å komme seg inn i vektorer i R2 (romkoordinater, skalarprodukt, regning med vektorer i rommet og determinanter/vektorprodukt).

Trigonometri er egentlig et must òg, men dette er en god del stoff. Press inn så mye som mulig.

Takk. Skal forsøke. Holder på med R1 også, og håper å klare 5.

Se her :)

Flotte greier, me like ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...