hemulen- Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Skal ta eksamen i R2 om litt over en måned. Problemet er bare at jeg har dobbel studiebelastning på uni. og andre privatistfag i tillegg, og jeg har ikke begynt på R2-pensum ennå. Er det noen som vet hva jeg kan lese på for å hanke inn en 2'er? Kan kanskje rekke å kunne et par-tre kapitler godt. Lenke til kommentar
Yokoya Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Integrasjon (inkludert integrasjonsmetoder), følger/rekker (dette burde gå rimelig fort - Du kan muligens droppe induksjon), dersom du har hatt R1 og vært borti vektorer burde det gå ganske fort å komme seg inn i vektorer i R2 (romkoordinater, skalarprodukt, regning med vektorer i rommet og determinanter/vektorprodukt). Trigonometri er egentlig et must òg, men dette er en god del stoff. Press inn så mye som mulig. Lenke til kommentar
hemulen- Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Integrasjon (inkludert integrasjonsmetoder), følger/rekker (dette burde gå rimelig fort - Du kan muligens droppe induksjon), dersom du har hatt R1 og vært borti vektorer burde det gå ganske fort å komme seg inn i vektorer i R2 (romkoordinater, skalarprodukt, regning med vektorer i rommet og determinanter/vektorprodukt). Trigonometri er egentlig et must òg, men dette er en god del stoff. Press inn så mye som mulig. Takk. Skal forsøke. Holder på med R1 også, og håper å klare 5. Se her Flotte greier, me like Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå