Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bootstrapet router uten å vite det. Får ikke koblet til internett

Anbefalte innlegg

Hei.

I går skulle jeg innstallere en ps3 controller driver. I innstalleringsprossessen måtte jeg innstallere ReadyDriver. Det vet jeg ikke hva er, men i videoen jeg poster ser det legit og veldig enkelt ut. Alt gikk helt fint, helt til jeg måtte restarte maskinen. Da funket ikke tastaturet/musa mi, og etter en del tenking og prøving av diverse trodde smarte kaazan at han måtte reinnstallere sin win7. Jeg gjorde det uten problem, utenom at jeg ikke fikk koblet til internett. Da jeg så på tablet'en min fikk jeg ikke gått på internett der heller, så jeg koblet av ruteren min, og prøvde å koble på igjen. Den fant ruteren min, bare at den har skifta navn (ssid) fra Thomson til bootstrap (pluss de samme bokstavene og talla bak). jeg får koblet til ruteren med tablet'en min, men internett funker ikke. Pc'en min finner et ukjent nettverk men kan ikke koble på. Hva gjør jeg nå? Mulig det er en million ting, men vi må bare starte et sted. Jeg står helt fast. Linken til videoen og iden jeg lasta ned alt på er her:

Edit: jeg har også dratt ut strømkabelen og alle de andre kablene i 10 sekunder, og holdt resetknappen inne i 10 sekunder. Ikke samtidig da :p

Endret av Kaazan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...