Espen Jansen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Vi tar for oss det beste i action-eventyr-sjangeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) BATMAN! Nana nana nana nana BATMAN! Digger det spillet, håper på flere, dog uheldigvis blir det mest sannsynlig uten Mark Hamill =( Jeg ville også hatt med Borderlands 2 selv om det akkuratt har kommet med. Men nå har jeg ikke spilt de fleste der så vet ikke hvilken den hadde erstattet Endret 6. oktober 2012 av Argoniel Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har kun spilt Uncharted 3 og Arkham City fra denne listen, men er helt enig at det er nån av de beste eventyrspillan som e ute akkurat nu. Har rundet de 2 flere gang og håper det kommer både nytt uncharted spill og nytt arkham spill, Arkham World kanskje ? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gleder meg fryktelig til The Last of Us. Tror det blir en thriller. Nok en flott artikkel dette, gamer.no Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 De fleste spillene på listen er jo ikke engang i salg, akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 De fleste spillene på listen er jo ikke engang i salg, akkurat nå. "De fem beste action-eventyrene akkurat nå" Det er fem spill i listen som er ute akkurat nå, og fem spill som ikke er det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 De fleste spillene på listen er jo ikke engang i salg, akkurat nå. "De fem beste action-eventyrene akkurat nå" Det er fem spill i listen som er ute akkurat nå, og fem spill som ikke er det. Selveid er veleid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 BATMAN! Nana nana nana nana BATMAN!Digger det spillet, håper på flere, dog uheldigvis blir det mest sannsynlig uten Mark Hamill =(Jeg ville også hatt med Borderlands 2 selv om det akkuratt har kommet med. Men nå har jeg ikke spilt de fleste der så vet ikke hvilken den hadde erstattet Tipper Borderlands 2 er utelatt fordi det kommer en egen sak om skytespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå