Redaksjonen. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kjenner du til disse gratisgodbitene? 10 Microsoft-programmer vi virkelig liker Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Insomnia var kjekk - takk for tipsene. 6 Lenke til kommentar
crappkid Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hardware.no på sitt beste.. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nuffern Skrevet 6. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2012 Veldig bra artikkel. Fortsett slik! 12 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fin artikkel Og takk for tipset om Insomnia, det kjente jeg ikke til fra før. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg ignoreme Skrevet 6. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2012 Hardware.no på sitt beste.. Og dette var ment negativt? Faktisk flere småprogrammer her jeg ikke kjente til, og skal teste med en gang:) Så lenge de publiserer gode, dyptgående artikler om andre ting, så spiller det da ingen rolle om det kommer artikler av denne sorten? Faktisk, så liker jeg dem. 11 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hardware.no på sitt beste.. Og dette var ment negativt? Faktisk flere småprogrammer her jeg ikke kjente til, og skal teste med en gang:) Så lenge de publiserer gode, dyptgående artikler om andre ting, så spiller det da ingen rolle om det kommer artikler av denne sorten? Faktisk, så liker jeg dem. Hva får deg til å tolke det negativt? Jeg tolket det positivt. 1 Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Veldig genial artikkel - er sikkert mange der ute som er kjent eller får god nytte av alle disse geniale gratise programmene! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Her er det veldig mye "matnyttig" for de som trenger å gjøre ting som er litt ut over vanlig bruk: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17657 Kan installeres på W7 også.. Bla.a. kan remapkey være kjekt for de som registrerer mye (flytte tab til numpad+ for eksempel). Det er masse inne i den pakken der Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Bruker folk skrivebordet aktivt lengre? Tenkte da på 5. Desktops. Hater selv rotete skrivebord, og har kun papirkurven der. Hvis jeg har noe pending, som papirarbeid eller noe jeg må huske, så legger jeg det på skrivebordet midlertidig. Ellers har jeg de appene jeg bruker mest på startlinja, Chrome, min datamaskin, spotify, tv 2 sumo, steam og mediaportal. Resten finner jeg kjapt med søk på startmenyen. Liker ikke rot, og kunne ikke sett for meg å ha flere rotete skrivebord, hehe. Men hvert sitt bruksområde vel... 2 Lenke til kommentar
kwanza Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Synctoy er også ett knall gratis-produkt fra M$ : http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=15155 Benyttes for enkel, "flat" backup av kataloger til USB-disk som jeg regelmessig tar med hjem fra jobben (har mao. offsite backup vha Synctoy) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Mange kjekker programmer her ja. Greit å ha en referanseside. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Til de som finner insomnia nyttig kan jeg tipse dere med at uTorrent gjør samme greia, uansett om du har noen aktive torrents eller ikke. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Til de som finner insomnia nyttig kan jeg tipse dere med at uTorrent gjør samme greia, uansett om du har noen aktive torrents eller ikke. Dette har jeg merket selv også.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Teracopy vs Rich Copy, what say ye? Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Mange bra tips! Digg med flere skrivebord. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Kom over flere fine programmer her på denne listen som jeg ikke kjente til fra før, men skjønner ikke helt hvorfor Insomnia er tatt med. Hvis man kun ønsker å ha hvilemodus deaktivert tidvis og synes det er krevende å hele tiden gå inn i strøminnstillingene og endre innstillinger der så er det etter mitt syn enklere å opprette en strømstyringsplan for dette. Når styringsplanen er opprettet krever det ikke mer enn to små klikk for å endre til ønsket planinnstilling (Klikk på strømikon ved klokken > klikk på ønsket valg – DONE). Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Godt poeng. Men på min bærbare er det flere klikk da den er oppsatt med IBM/Lenovo sin powermanager - så insomnia er kjekk i mitt tilfelle for jobb bærbare maskinen. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Insomnia syntes jeg var veldig genial, takk! Lenke til kommentar
Novec Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Bra artikkel med mange smarte tips! MS har faktisk en del kjekke småverktøy, også andre enn de som er nevnt her. Bare å bli gjort obs på det er nok til å skrive en artikkel :-) Desktop Manager er genialt! Da jeg gikk over til Win7, som ikke støttet datidens versjon av Desktop Manager, måtte jeg imidlertid finne meg noe annet, og endte opp med VirtuaWin (http://virtuawin.sourceforge.net/). Det har mange flere smarte funksjoner - du kan flytte vinduer mellom desktops, ha "sticky" programmer som vises på alle desktops, definere antall desktops og mye annet gøy. Og du kan styre alt med midtre musknapp. Anbefales hvis du gjør mer enn å surfe og sjekke mail ;-) Endret 6. oktober 2012 av Novec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå