Sunroad Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Dette er oppsettet jeg har. Jeg vet det er ca 2 år gammelt, men jeg har ikke råd til å oppgradere ennå (selv om det er planen). Som dere ser mangler jeg et hovedkort, resten har jeg. Men et socket AM2+ er ikke lett å finne i dag. Er det noen som kan finne et greit hovedkort til en rimelig penge (skal i hovedsak spilles wow og diablo 3)? Om kortet er brukt eller nytt spiller ingen rolle, bare det virker som det skal. Kanskje noen har et liggendes, som vil selge billig? Grafikkkort: XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0,"BLACK", 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, 765MHz Harddisk: - Kingston HyperX 3K SSD 120GB 2.5" SATA 6 Gb/s (SATA3.0), 555/510MB/s read/write, SandForce® - Corsair SSD Force Series F115, 115GB SATA2, 2.5", 285MB/275MB/s read/write, incl 2.5" to 3.5" bracket Minne: Kingston DDR2 HyperX PC8500 8GB KIT Kit 4x matched HyperX 2GB DDR2 CL5 PSU (Strømforsyning): Chieftec A-135 Series 550W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 1x 6pin+1x 6+2pin PCIe, 6x SATA, 140mm Vifte Prosessor: AMD Phenom 9950 Black Edition Quad-Core Boxed 2,6Ghz, Socket AM2+, 4MB Cache På forhånd tusen takk Endret 6. oktober 2012 av Sunroad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 ser multicom fremdeles fører opp am2+ hk, ingen er dog på lager men ta en tlf til de og hør om de kan skaffe. Lenke til kommentar
Sunroad Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 ser multicom fremdeles fører opp am2+ hk, ingen er dog på lager men ta en tlf til de og hør om de kan skaffe. Har lagt inn e-postadressen min, slik at jeg blir varslet når de får på lager. Men kanskje jeg bør ringe å høre om de får de inn igjen, det var lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 ja, vil tro at det er noe som ikke blir automatisk kjøpt inn. er ikke inn i amd verden, men am2+ er vel noen år gammelt nå? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har lagt inn e-postadressen min, slik at jeg blir varslet når de får på lager. Men kanskje jeg bør ringe å høre om de får de inn igjen, det var lurt. Det er vel heller det at Multicom er trege til å fjerne varer som er utgått fra sine lister. I en sånn situasjon tror jeg at jeg ville ringt rundt til lokale pc-forhandlere som driver og bygger selv, det er utrolig hva de kan ha på bakrommet. Også følge med på finn og på hw-bruktmarkedet. Man bør selvsagt ikke betale for mye for slike gamle deler, men litt kan det jo være verdt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du kan ikke reklamere på hovedkortet da? Det skal da holde i mer enn to år, men mindre du har brukt det til noe lugubert. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Du kan ikke reklamere på hovedkortet da? Det skal da holde i mer enn to år, men mindre du har brukt det til noe lugubert. I Norge så har vi jo 5 års reklamasjonsrett, så det du sier burde la seg gjøre, men hvor kjøpte trådstarter HK, og hvordan er det ødelagt? Endret 6. oktober 2012 av MariusJS Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Det ligger et ASUS M3N78-EM til salgs på finn. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?keyword=hovedkort&SEGMENT=&ITEM_CONDITION=&categories=93%3A3215%3A46&page=1&sort=5&periode= Lenke til kommentar
Sunroad Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Du kan ikke reklamere på hovedkortet da? Det skal da holde i mer enn to år, men mindre du har brukt det til noe lugubert. Du kan ikke reklamere på hovedkortet da? Det skal da holde i mer enn to år, men mindre du har brukt det til noe lugubert. I Norge så har vi jo 5 års reklamasjonsrett, så det du sier burde la seg gjøre, men hvor kjøpte trådstarter HK, og hvordan er det ødelagt? Hovedkortet ble kjøpt på komplett.no, men etter en tur fra Sunnmøre til østlandet i posten, så ville det ikke mere Jeg fikk kjøpt et nytt hovedkort på en lokal databutikk i nabobyen og har nå en brukbar pc frem til jeg får råd til å oppgradere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå