Gintoki Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Hey. Skal begynne å overføre penger fra nettbank til paypal kontoen min, men så lurte jeg på et par ting: Mottaker PayPal International Ltd: Skal jeg bare lagre den i nettbanken som en fast "mottaker" til neste gang jeg skal overføre penger til paypal? Bank SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN (skal jeg skrive inn den noe sted i nettbanken? Account number Er det det kontonummeret jeg skal sende pengene til? Transfer ID (hva skal jeg med den? Takker for svar Endret 6. oktober 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Vet ikke hvilken bank du har, men jeg har DNB og her har jeg kun bruk for kontonummer og overførings-ID. Du velger i nettbanken å betale en helt vanlig norsk regning (ikke noe utenlandsgreier, men helt vanlig som f.eks. mobilregninga). Skriv inn account number i til eller kontonummer-feltet. Skriv inn Transfer ID under melding-feltet. Hos meg er det kombinert med KID-feltet. Endret 6. oktober 2012 av TMB Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Nice, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå