gkjgikkrtuii Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hei, i det siste har jeg merket en del problemer med at mitt tastatur driver og seg av på HELE tiden, det blir helt mongo og skrive. Ganske håpløst og skrive, det eneste som hjelper er og restarte pcen. Da kommer det ikke sånn på 1-2 dager så begyner det igjen. Men det skal jo ikke være sånn at jeg må gjøre det. Har ingen til koblet til i USB huben, eller headset til tasturet. Hva kan det være som er galt, burde jeg sende det tilbake? Bare og si ifra hvis det er noe informasjon dere trenger for at dere skal kunne hjelpe meg ^^ - Lastet ned driverne fra qpad sin nettside. Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Hei, i det siste har jeg merket en del problemer med at mitt tastatur driver og seg av på HELE tiden, det blir helt mongo og skrive. Ganske håpløst og skrive, det eneste som hjelper er og restarte pcen. Da kommer det ikke sånn på 1-2 dager så begyner det igjen. Men det skal jo ikke være sånn at jeg må gjøre det. Har ingen til koblet til i USB huben, eller headset til tasturet. Hva kan det være som er galt, burde jeg sende det tilbake? Bare og si ifra hvis det er noe informasjon dere trenger for at dere skal kunne hjelpe meg ^^ - Lastet ned driverne fra qpad sin nettside. Jeg har samme tastaturet og har aldri opplevd noe lignende. Jeg ville lastet ned drivere etc på en annen maskin og testet det der, er det samme problemet - ja da ville jeg sendt det tilbake. Hvis problemet ikke dukker opp på en annen maskin - ja da må du begynne å lete på maskinen din, evt. som siste utvei formatere. Endret 7. oktober 2012 av repaguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå