herothezero Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Er det noen som kjenner til Optimizer Pro? Jeg skulle laste ned en oppdatering på et spill og trykket på feil "download", så har klart å laste ned dette viruset... Har kjørt programmer som Spybot og AVG, men klarer ikke å bli kvitt det. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Last ned dette programmet: http://www.superantispyware.com/?rid=3011 Det er reklamebasert men hvis du er litt lur så klikker du ikke på de jeg vil innstallere alternativene de gir deg under installasjonen .. Det programmet burde løse problemet ditt. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Alternativt: Malwarebytes Anti-Malware Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Superantispyware er det bedre programmet! MBAM er en god andreplass. Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Supert, takk for svar begge. Jeg prøver og satser på at dette rensker opp! Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lykke til. Det finnes mer drastiske tiltak du kan ta hvis de overnevnte programmer ikke løser problemet ditt Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Lykke til. Det finnes mer drastiske tiltak du kan ta hvis de overnevnte programmer ikke løser problemet ditt Hva er mer drastiske tiltak? Jeg har fortsatt ikke blitt kvitt problemet... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Kanskje dette: http://www.bleepingc...opic431108.html Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Kanskje dette: http://www.bleepingc...opic431108.html Takk! Der fant jeg Revo Uninstaller. Det ser ut til å få bort problemet! :-) Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Sorry, et spørsmål til. Når jeg har sider med tekst oppe, f.eks dette forumet, kommer det enkelte ord som er blå med strek under, ser ut som en link til en annen side. Men når jeg tar musepekeren over ordet kommer det reklame for forskjellige ting. Dette har jeg ikke opplevd før jeg fikk Optimizer Pro viruset. Det ser ut som jeg har blitt kvitt alle problemene utenom dette. Vet dere hvordan jeg kan få bort dette? Takk for hjelpen så langt. Er litt blank på dette... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Prøvd med Malwarebytes som ble foreslått tidligere i tråden? Og sjekk om det er noen tvilsomme utvidelser i nettleseren. Lenke til kommentar
herothezero Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Har scannet med både Malwarebytes og Superantispyware. De fant litt forskjellige ting begge to, som jeg fjernet, men ikke dette. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Når alt annet svikter, kjør Dr. Web. Hvis ikke MBAM og Dr. Web tar det, er det ikke et virus eller skummelware, bare irriterende ware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå