Frontyer Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hey! Dette er min første ferdige sang i fl studio. Så jeg bare ønsker konstruktiv kritikk på sangen og lurer på hva dere synes om den? Den er ikke så veldig lang og noen plasser høres det ut som noe snubler, men jeg klarte ikke å fikse det i fl, så håper dere overser det Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hvordan komponerer du timelinen din, er dette en live record eller bruker du faktisk Playlist funksjonen i FL? Det er en god ide du har gående her, men det blir fort litt monotont (ensformig). Et annet spørsmål, benytter du deg av de ferdige lydene du finner i browser menyen, om det vil jeg f.eks. anbefale deg å bruke en eller annen plugin for å produserer dine egne lyder. Finnes veldig gode guider for å bruke flere av pluginene. Noen eksempler her er: Massive Toxic Biohazard (Finnes allerede i de nyeste versjonen av FL). Nexus 2 Finnes mange andre, finner de ved å søke etter VST plugins i google. Kos deg med utforsking ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå