Gå til innhold

Netcom + moobi bare rot nå! tre mnd siden sist!


Andzel

Anbefalte innlegg

Denne saken går så langt som tilbake 23. mai 2012, 18:08 Netcom ingen lånetelefoner!

 

Fikk endelig sendt inn telefonen litt senere, som det står i den tråden der. Etter det har jeg bare fått den inn igjen også sendt den tilbake -.-.

 

Når min LG Optimus 3D kom tilbake så var samme feil der ifra dag en jeg brukte ca to uker å få sendt den inn pga måtte si ifra til Netcom før jeg fikk konvolutt og sånt.

 

Når jeg skulle sende den tilbake så har den jo selvsagt blitt stjålet i posten. Noen har tatt den ettersom den kom aldri til service. Ringte to uker ettersom ikke hadde hørt noe på SMS. Netcom sa jeg skulle vente en uke, gjorde det så ringte jeg dem.

 

Fikk papirer på at jeg skulle anmelde det også IMEI nr ble sperret og alt det.

 

Nå har det gått tre uker etter anmeldelsen ble sendt til Moobi, de har lovet gang på gang at jeg skulle få en ny telefon. Jeg ringte de for to uker siden og de sa jeg skulle ha ny telefon denne uken som kom nå.

 

Dette skjedde aldri, de hadde ikke LG Optimus 3D på lager så jeg skulle få tilbud om andre mobiler. Dette skulle komme forrige uke det også. Har alt PURRET på dem tre ganger den uken. Lovet jeg skulle få tilbudet på e-mail også videre. Snakket med service avdelingen som skyldte på det ene og det andre.

 

I dag ringer jeg dem, så er jeg litt små forbannet ettersom det er en halv time til det strenger i følge siden dem sin. Enda ikke fått noe tilbud, ringer og NETCOM avdelingen er stengt. Hyggelig så da får jeg kontakt med ei annen ei som jobber hos Moobi.

 

De hadde ikke registret at jeg hadde snakket med de forrige uke osv, jeg nevnte navn og de skulle se om de fikk gjort noe i uken som kommer. Hva er det som skjer ?! Jeg betaler FAKTISK for en telefon i tre mnd nå uten å ha den.

 

Hva er mine krav i denne saken nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom mobilen ble borte i mellom deg og verksted, er det vel transportøren du bør rette krav mot?

 

Moobi har ansvaret at mobilen kommer ditt, ettersom de har ikke sporing nummer på konvolutten. Så alt er via dem forsikringer osv. Men igjen synes jeg at dette har tatt veldig langt tid pluss at det de lover er bare tull og dem hakke engang registret at jeg har snakket med dem. Noe de skal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...