Gullars Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hei eg skal laga eit skjema som eg kan oppdatera ei set()-kolonne i ein tabell. tabellen heiter Medlemslister, og set()-kolonna heiter Komite Korleis kan eg ved hjelp av php henta ut dei ulika set-alternativa, og få dei i ein <select multiple> boks? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Hva er ei set()-kolonne? :oops: Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 ehhh... kanskje litt dårleg forklart... i mysql kan du definera felt som t.d. varchar, char, int, set, enum osv. i eit felt som er definert til set, kan ein på førehand velja ulike verdiar som skal vera mulege å velja. Døme set("alt1, alt2, alt3") eg kan då velja at ein brukar kan ha t.d. alt1 og alt3 valde.... eg skal bruka det til eit innloggingssystem Lenke til kommentar
[kami] Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 evt noe her som kan hjelpe? http://no2.php.net/manual/en/function.mysq...-field-type.php hvis ikke kan jeg tenke meg du må kjøre en av disse.. (husker ikke syntaksen i farta..men noe i denne duren show create Medlemsliste; explain table Medlemsliste; og parse ut derifra.. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 *bump* :-? lurer forresten óg på kva eg må skriva for å posta dei ulike alternativa i databasen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå