Gå til innhold

six-pack

Gooby

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man best trene fram en six-pack? Jeg har i lang tid hatt six-pack, men jeg har vært sløv med trening og har hatt et ganske usunt kosthold.. Noen som vet hvordan man kan trene fram en six-pack fort? Jeg har det vis jeg strammer, så jeg er ikke langt ifra. jeg er bare redd for å miste "V'en" min også, så jeg trenger tips fort o3o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan man best trene fram en six-pack? Jeg har i lang tid hatt six-pack, men jeg har vært sløv med trening og har hatt et ganske usunt kosthold.. Noen som vet hvordan man kan trene fram en six-pack fort? Jeg har det vis jeg strammer, så jeg er ikke langt ifra. jeg er bare redd for å miste "V'en" min også, så jeg trenger tips fort o3o

Jeg har i lang tid hatt six-pack, men jeg har vært sløv med trening og har hatt et ganske usunt kosthold..

Jeg har i lang tid hatt six-pack, men jeg har vært sløv med trening og har hatt et ganske usunt kosthold..

... men jeg har vært sløv med trening og har hatt et ganske usunt kosthold..

... trening ... kosthold..

Der har du svaret ditt.

For å svare litt ordentlig også: Du svarer fint på ditt eget spm her. I ditt tilfelle vil jeg si du heller bør fokusere på å trene ordentlig og få i deg maten din enn å gå i kaloriunderskudd. Grunnen til at du ikke har sixpack er fordi du mangler muskler, ikke fordi du har for mye fett.

btw, det finnes ingen snarvei til sixpack.

Endret av Sir-Andy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor lang tid vil det ta å få en sixpack som han på filmen har ?

Sett at man har en helt normal vekt, men ikke har markerte muskler!

Det der er Hannibal For King. Han har trent aktivt i minst 17-18 år sist jeg sjekka. Ikke i treningsstudio, men utendørs, i parker som har oppsett for kalistenisk trening (google: calithenics). Det er veldig effektiv og dynamisk trening, og jeg anbefaler det selv.

Lenke til kommentar

Noen år med trening.

Noen år?

Med god trening og riktig kosthold tipper jeg man kan gå fra "normal" til "noe lignende" i forhold til kroppen man selv har på 6 månder - 1 år alt etter hvor mye og hvor mye vilje man har for å klare det.

Tull. Fyren på bildet har mye muskler. Man klarer ikke bygge mye muskler på 6 mnd.

Lenke til kommentar

Noen år med trening.

Noen år?

Med god trening og riktig kosthold tipper jeg man kan gå fra "normal" til "noe lignende" i forhold til kroppen man selv har på 6 månder - 1 år alt etter hvor mye og hvor mye vilje man har for å klare det.

Uaktuelt. Barstarzz-folka har enorm styrke som til og med de mest erfarne vektløftere kan se langt etter. Dette fordi kalistenisk trening inkluderer muskelgrupper som ikke trenes av de tradisjonelle maskinene man finner på studio. Her er det snakk om kjernemuskulatur som rett og slett overses under vektløfting.

Lenke til kommentar

Jeg kan prøve, men jeg ser nå at det var et ganske sterkt utsagn.

Jeg har lenge vært fan av Hannibal pga. måten han trener på, og resultatene han har fått av det. Jeg har sett ham gjøre ting som vektløftere kan se langt etter. Se for eksempel videoen jeg linker under.

Der ser vi bevegelser og kroppskontroll som er langt over det man oppnår gjennom tradisjonell vektløfting, og det eneste jeg kan konkludere med er at hans kjernemuskulatur er så inn i helvete godt trent. Om det er muskulatur som forblir utrent i studio, eller om det er bedre trening av den samme kjernemuskulaturen, er jeg litt usikker på, så utsagnet mitt var kanskje litt dårlig valg av ord.

Men poenget mitt var at kroppen til Hannibal ikke er noe man oppnår på 6-12mnd, som noen påsto tidligere. Hvis det var tilfellet, så hadde det vært uendelig mange flere som hadde vært på samme nivå, og Hannibal hadde vært en dråpe i havet, og ikke så kjent som han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...