Mozkil Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 God kveld! Om ca 3.5mnd skal jeg ut i førstegangstjeneste, og er mildt sagt i dårlig form.. Aldri vært spesielt aktiv av meg, heller en god kveld inne i sofaen enn ute med hunden desverre.. Og nå sitter jeg her da, smålig betenkt på hvordan i all verden jeg skal overleve rekrutt-skolen Noen som har gode forslag til hvordan jeg kan komme meg i bedre form, mest mulig effektivt på den tiden som er igjen? Merk, er ikke snakk om å klare å komme seg i god form, det tar jeg i militæret! Hva bør jeg spise, og når? Gjerne praktiske eksempler Hvordan bør jeg trene? Skal trene på et treningssenter. Fortrinnsvis tidlig om morgenen (før jobb), om det er relevant Hilsen en på 21 år, rundt 1.75m og 110-115kg Lenke til kommentar
sommerkroppen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ikke noe galt i å sette høye mål. Er fullt mulig å komme i relativt god form på 3.5 måneder, bare man ofrer litt tid og svette. Hvor mange økter ser du for deg at du greier å gjennomføre i løpet av en uke? Og hva legger du i "bedre form"? Vil du bli slankere? forbedre kondisjonen? vil du bli sterkere? Eller alt sammen kanskje? Lenke til kommentar
Mozkil Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Minimum 3 økter, men ser nok fort på mer tenker jeg. Kanskje best å starte litt rolig? I hovedsak slankere, med bedre kondisjon. Styrke kan jeg vel fokusere på senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå