Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Radeon 5850 spørsmål

Remekboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører selv 2x5850 (med en i7-950 @ 4GHz) og driver de nyere spillene greit. Lenge siden jeg har kunnet skru ting til maks og få en god opplevelse dog, ikke minst med DX11 hvor jeg må skru av skiten med en gang for å få det spillbart. En oppgradering fra 1 til 2 kort vil nok uansett gi en deilig forbedring!

Kortet finnes ikke hos vanlige forhandlere, i hvertfall ikke til 3-400 kr. Prøv ebay.co.uk så finner du massevis med kort fra 10 pund bid og oppover, hvis du ikke er redd for å kjøpe brukt. Sjekket bruktmarkedet til HW, men der var det bare en skrotnisse som skulle ha 1050kr for det :eek: :nei2:

Hehe, 1050? Det var da svært. Jaja, søkte og hos Hw.no og kom opp empty, men er ikke redd for å handle på eBay, har KUN gode erfaringer med det, så lenge prisen er under 200kr. (Grensa ble satt på 70-tallet, politikere! Få gjort noe NÅ!) ;-) Takk for tipset, og ha en fin dag!

Mvh

Chiron

Lenke til kommentar

Arni90 forklarer dette veldig godt i denne tråden, se under "SLI og CrossfireX".

Veldig godt forklart, men med dagens framerates, og AMD's arbeid med chipsetprodusentene, og driverprogrammererne, tipper jeg at det ikke vil bli et problem jeg vil legge noe merke til, da jeg godt kan spille et spill i 30fps, selv om det anbefales 100fps. (Quake Arena f.eks).Men takk for at du lærte meg noe nytt, og som jeg aldri har tenkt kunne bli et problem mellom to eller flere GPU'er. ;-)

Vennlig hilsen

Chiron

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...