tomarild.h Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hei! Det er like før jeg skal laste opp min første app til App store, og i den forbindelse har jeg et par spørsmål: 1) Når man gjør oppdateringer av appen, må den igjennom noen slags godkjenningsprosess da også? 2) Finnes det noen alternativer til push varsling? Det virker litt for innviklet å lære seg push, så jeg lurer på om det finnes en annen måte å sende en melding til alle som har lastet ned appen? 3) Er det veldig negativt å bruke WebView på f.eks en nyhetsside? Hvilke andre muligheter finnes i så fall når man har behov for å oppdatere noen av appsidene hyppig? Håper noen har mulighet til å svare meg på dette. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det hjelper sikkert hvis du forteller hvilken app store, det finnes etterhvert noen av dem. :-) Lenke til kommentar
tomarild.h Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Har litt Apple-skylapper :-) Apple app store Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 1. Jepp. Oppdaterer du applikasjonen din må den godkjennes på nytt. 2. Push varsling? Folk vil se i App store når det er oppdateringer til applikasjonen tilgjengelig. Å ha push varsling ville ikke jeg, da det vil bli som reklame som popper opp hele tiden = brukere avinstallerer app'en. 3. WebView, altså du tenker på å åpne f.eks TV2.no inne i applikasjonen din? Om det er negativt vet jeg ikke, men hvorfor skal du ha det? Lenke til kommentar
tomarild.h Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Hei! Fant plutselig ut at jeg hadde fått et svar her. Takk for det! Forstår hva du sier om Pushvarsling ja. Forklarte meg litt uklart. Jeg kunne tenke meg å bruke pushvarsling for å varsle folk om f.eks en nyhet er blitt lagt ut på appen. 3. Webview.... korrekt. Jeg tenker at hvis jeg viser en av mine egne websider i appen (for eksempel en nyhetsside), så kan jeg redigere websiden, slik at appen ikke må oppdateres hver gang det kommer en nyhet. Det kan jo være flere ganger om dagen. Eller finnes det andre funksjoner for det i appen? En RSS-leser muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå