Gjest Slettet-QqzORNGH Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Så, hva har du på skrivebordet ditt (utenom papirkurv)? Meg: Ingenting! Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 En jævlig fin Wallpaper fra GW2. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) En drøss med skript, noen snarveier til ofte brukte programmer, snarveier til noen spill jeg ikke har på steam, noen tekstfiler og et par pdf-dokumenter. Ingen papirkurv dog. Endret 5. oktober 2012 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 En mappe som henter "Skole" og papirkurven. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Windows 8 da...men skrivebordet er uansett helt tomt, med unntak av Papirkurv. Ingen ting er bedre. Endret 5. oktober 2012 av myhken Lenke til kommentar
Claryn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 En drøss med skript, noen snarveier til ofte brukte programmer, snarveier til noen spill jeg ikke har på steam, noen tekstfiler og et par pdf-dokumenter. Ingen papirkurv dog. Du vet at du kan legge snarveien til spill inn i Steam? Gjelder for så vidt alt av programvare. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jo, men da forsvinner de i mengden 300 spill eller noe der, og selv om jeg filtrerer hva som vises er det fremdeles nok til at spill jeg spiller sjelden blir glemt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Desktoppen er en plass godt egnet til å legge snarveier som er mulig å dra andre "ting" inn i. F.ex har jeg Windirstat, VLC og XnView helt på høyre side. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så, hva har du på skrivebordet ditt (utenom papirkurv)? Meg: Ingenting! Har helt svært bakgrunn og ingen ikoner. Men har en "widget" som forteller været ute... ...tilfelle jeg er for lat til å vri hodet 90 grader Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Snarveier til windows live mail, internet explorer, firefox og en mediaplayere mappe som inneholder snarveier til alshow, foobar2000, windows mediaplayer og xnview. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå