Gå til innhold

IT ansvarlig for ny grunderbedrift – Norfit AS

Anbefalte innlegg

Drømmer om å bli grunder? Starte opp firma? Nå har du muligheten!

Jeg arbeider med en forretningside med et stort internasjonalt potensiale. Suksessen til bedriften avhenger av hva vi klarer å lage. Det er mye arbeid i etableringsfasen og du må være villig til å ha 100 % fokus. Vi kommer til å arbeide tett sammen og det er viktig at du har tro på ideen.

Det er positivt om du er interessert i trening ettersom det er hva vi kommer til å arbeide med. Hva jeg trenger er en samarbeidspartner som kan utvikle produktet. Kort om ideen. Elektronisk veiledning på ulike treningssteder som gjør det mulig for kundene å finne øvelser, hvordan de utføres, programmer, progresjon, tips og råd, diverse.

Markedet er store og det er god økonomisk gevinst hvis vi klarer å lage et godt produkt.

Arbeidsoppgaver.

- Utvikle produktet, som vil fungere som et program. Det blir en kunnskapsbase for trening med videoklipp, tekst og søkemotorer.

- Koding av informasjon.

- Kreativ. Vi må planlegge hvordan produktet vil fungere og arbeide opp imot dette. Vi starter fra begynnelsen, så evnen til å planlegge og gjennomføre er viktig.

Jeg har per dags dato liten eller ingen kunnskap om koding. Det betyr at du, samt flere vi ansetter (heltid eller deltid) har hovedansvaret for dette. Det vil bli mye ansvar og vi må ha evnen til å utfylle hverandre.

Jeg kan love en spennende mulighet til å være med fra oppstarten av bedriften.

- Lønn i takt med selskapets suksess (Har du tro på ideen er ikke dette noe problem)

- Lederstilling og styreplass.

- Mye ansvar og erfaring.

- Være med å forme en bedrift.

Hva som kreves av deg: Kompetanse og erfaring til å gjennomføre arbeidsoppgaver. Relevant utdannelse. Ståpåvilje. Målrettet!

Per dags dato er det jeg på utskikk etter en partner som vil være med meg å realisere planen. Etter dette blir det å finne investorer til å få bedriften i gang. Jeg trenger en gjennomgang av ideen og innslag fra deg. Har du tro på ideen, noe som er et must! Så vil du se at dette er verdt å arbeide hardt med fremover og forhåpentligvis vil vi få en eventyrlig suksess.

Høres dette interessant ut? Bor det en grunder i deg? Lyst til å starte opp en bedrift? Send meg litt informasjon om deg selv og jeg vil kontakte deg med forretningsideen og intervju.

Tiltredelse: Snarest. Sted: Oslo

Kjenner du noen med denne kompetansen som kan være interessert, vennligst videreformidl til dem. På forhånd takk.

[email protected]

Endret av Brodet
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...