Pondusa91 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hei. Jeg er ingen dataekspert når det gjelder programmering. Men, bruker wix og får helt greie sider ut av det. Dessverre så har ikke wix en egen database løsning. Jeg leter etter et online system som jeg kan integrere på siden, der folk kan registrere seg med navn, e-post, mob.nr osv for så å kunne sende ut e-post og sms. Slik at jeg får en database som kan brukes senere. Det må være mulig å legge inn dette i en html-kode slik at den kommer frem på siden. Mitt spørsmål til deg, finnes dette? Erfaring fra slike løsninger? Koste hva det koste må, jeg trenger virkelig et slik system. Takker for alle svar! -Pondusa91 Lenke til kommentar
quantum Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 ser det er ønsker om database på wix-forum, men intet om det her: http://www.wix.com/support/main/flash/wixellaneous/coming-soon hva med 123contact-form app'en? eller app'en for medlemssider (member login button)? appen for markedsføring? ellers har du html-app'en som lar deg embedde en hvilken som helst annen side hvor du kan registrere hva du vil. vet ikke hvilke muligheter du har til å få ut all informasjonen som blir lagret når du bruker løsningen til wix, pass på å ikke stapp all informasjonen din inn et sted hvor du ikke lett får det ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå