jeg_lyver_mye Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hei. Jeg leter etter en side som har informasjon om været helt tilbake til 1999, alle dagene! Noen som vet om en sånn side ? Takk! Ja, denne kan vært postet ganske feil, men er i forbindelse med programmering xD Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Meterologisk Institutt har noe som heter eKlima. Aner ikke om det er bra eller ikke, eller om det engang går tilbake til 1999. De har en webservice tilgjengelig også. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Meteorologisk institutt har en side med historiske data men jeg vet ikke om du enkelt får hentet ut derfra. Edit: Mr Grusom slo meg med noen sekunder.... Endret 5. oktober 2012 av andreasn Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hihi! Success! Ser i FAQ at data går tilbake til 1957, og tjenesten også er gratis. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Mange takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå