BigBoom Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Heisann. jeg har nettop fått jobb på et "call center". jeg er ganske ny når det kommer til telefonsalg og spesiellt hold-back. så oppgaven min er hovedsakelig å hindre at kunder sier opp avtalen sin. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med salg som kunne komme med noen grunnleggende tips eller strategier jeg kan bruke? Takk takk Endret 5. oktober 2012 av BigBoom Lenke til kommentar
plompi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Heisann. jeg har nettop fått jobb på et "call center". jeg er ganske ny når det kommer til telefonsalg og spesiellt hold-back. så oppgaven min er hovedsakelig å hindre at kunder sier opp avtalen sin. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med salg som kunne komme med noen grunnleggende tips eller strategier jeg kan bruke? Takk takk Om du kunne gitt litt mer informasjon om tilbudet du gir og hvilket firma du har hold-back for så hadde det blitt litt lettere Endret 9. oktober 2012 av plompi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå