altairz Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kjøpte en lydplanke med trådløs sub, men får ikke koblet den trådløse sub'en til lydplanken. I bruksannvisningen står det at jeg skal holde inne "link" knappen på sub'en, får å få den i tilkoblingsmodus. Da skal også led-lyset på sub'en begynne å blinke, men den gjør ikke det. Så virker som at sub'en ikke klarer å sette seg selv i tilkoblingsmodus, men hvorfor ikke? Lydplanken fungerer helt fint, og har ingen problemer med å sette seg i tilkoblingsmodus. Hvordan kan jeg få koblet til sub'en? Modell: Arvani Ergosound 2.1 lydplanke TA2012 Link: http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/hjemmekino/TA2012/arvani-ergosound-2-1-lydplanke-ta2012 Bruker en "THX digital coax kabel" som lydkabel. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det hender jo at det forekommer feil på produkter. Prøv en gang til hvor du gjør nøyaktig som beskrevet i bruksanvisningen, om det da ikke fungerer ville jeg kontaktet butikken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Har samme lydplanken her. Bare drop suben, den har elendig lyd og planken klarer seg fint alene. Endret 5. oktober 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
altairz Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Har samme lydplanken her. Bare drop suben, den har elendig lyd og planken klarer seg fint alene. Har nå fått rimelig gode tilbakemeldinger, planken værtfall. Er sub'en virkelig så elendig? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Etter min mening er den helt elendig. Det kommer mere blaffrelyd en bass. Selve planken klarer seg fint og har helt grei lydkvalitet. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Dere bør begge bytte produktene dere har fått! Suben er meget bra til prisen og lydplanken og subben er sammenkoblet fra fabrikken. Se etter at planken står i hub modus ! Endret 6. oktober 2012 av rillto Lenke til kommentar
altairz Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Dere bør begge bytte produktene dere har fått! Suben er meget bra til prisen og lydplanken og subben er sammenkoblet fra fabrikken. Se etter at planken står i hub modus ! Jeg har ikke en slik bryter på planken får å sette den i hub-modus. Ifølge bruksanvisningen skal den vistnok være der, men har sett etter den flere ganger, men den er ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå