Gå til innhold

Verdt til å huske?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

 

Quote fra John Lennon. My filosofi av dagen.

 

 

Hls

T. N.

 

All respekt til john lennon og hans lovsfilosofi, men ser ikke helt logikken i det utsagnet.

Kan nevne en brist.

De som får kreft, har det ikke bra under sykdommen, blir værre å værre, å til slutt dør. Hvordan er dette en "okay end"

Lenke til kommentar

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

 

Quote fra John Lennon. My filosofi av dagen.

 

 

Hls

T. N.

 

All respekt til john lennon og hans lovsfilosofi, men ser ikke helt logikken i det utsagnet.

Kan nevne en brist.

De som får kreft, har det ikke bra under sykdommen, blir værre å værre, å til slutt dør. Hvordan er dette en "okay end"

Everything has exception.
Lenke til kommentar

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

 

Quote fra John Lennon. My filosofi av dagen.

 

 

Hls

T. N.

 

All respekt til john lennon og hans lovsfilosofi, men ser ikke helt logikken i det utsagnet.

Kan nevne en brist.

De som får kreft, har det ikke bra under sykdommen, blir værre å værre, å til slutt dør. Hvordan er dette en "okay end"

Everything has exception.

 

ikke så lenge man er en rik, verdensberømt hippie med liberalske meninger uten argumentasjon for uttalelser.

Lenke til kommentar

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

 

Quote fra John Lennon. My filosofi av dagen.

 

 

Hls

T. N.

 

All respekt til john lennon og hans lovsfilosofi, men ser ikke helt logikken i det utsagnet.

Kan nevne en brist.

De som får kreft, har det ikke bra under sykdommen, blir værre å værre, å til slutt dør. Hvordan er dette en "okay end"

Everything has exception.

 

ikke så lenge man er en rik, verdensberømt hippie med liberalske meninger uten argumentasjon for uttalelser.

Enig med deg. På andre side, positive uttaleser hjeper man å se framover og oppover. Man kan ikke si til de som får kreft at de blir dø, men si ''it will be ok in the end''
  • Liker 1
Lenke til kommentar

positive uttalelser som john lennon valgte å spre hjelper bare folk midlertidig, ved å rømme fra virkeligheten.

Vi dør alle alene, vi lever i en forferdelig verden med lite rettferdighet, der de som bryter reglene vinner og de som følger dem taper. Jo fortere man godtar realitetene i verden å lærer seg å spille "spillet" vil man innse at ingenting ender godt. Bedre å leve i sannhet enn i løgn i mine øyne.

Lenke til kommentar

Høre ut som du har mye tenker og ikke har fine opplevelse på livet på tiden?

 

Hehe, jeg har det helt supert jeg- Er foreløpig i Australia å besøker kjæresten min som jeg ikke har sett på 9 måneder. Alt er en drøm for øyeblikket, men det betyr ikke at jeg skal bli blind for realitetene i verden :p Hvis noe dritt skjer i fremtiden, som det vil, så knuser det ikke virkelighetsoppfattningen min; noe det kanskje vil gjøre med din :)

Lenke til kommentar

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

 

Alternativ tolking:

Ingenting du gjør har noen mening, verden går videre som den alltid har gjort. Du kan midlertidig få en følelse av at du faktisk gjør noe viktig, men til slutt vil du se at det er bare verden som går videre og ditt bidrag er usyndlig.

 

Ikke akkurat bra livsfilosofi mener jeg...

 

Kan du forklare meg hvorfor quoten du ga er positiv? Og gjerne også påpeke hva som er galt med min tolking hvis du ikke er enig i at den sier akkurat det samme.

Lenke til kommentar

"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

 

Alternativ tolking:

Ingenting du gjør har noen mening, verden går videre som den alltid har gjort. Du kan midlertidig få en følelse av at du faktisk gjør noe viktig, men til slutt vil du se at det er bare verden som går videre og ditt bidrag er usyndlig.

 

Ikke akkurat bra livsfilosofi mener jeg...

 

Kan du forklare meg hvorfor quoten du ga er positiv? Og gjerne også påpeke hva som er galt med min tolking hvis du ikke er enig i at den sier akkurat det samme.

Quoten er positiv fordi jeg tenker positiv. Og din tolkning er ikke noe feil hvis du ser verden sonn i dine øyner.

 

Jeg er en korn av sand i en stor strand. Jeg er bare den og ingenting. Det er negativ tanker.

 

Jeg er en korn av sand i en stor strand. Det må være millioner av sand for å skape den store stranden. Positiv tanker

Endret av linnshop.no
Lenke til kommentar

Høre ut som du har mye tenker og ikke har fine opplevelse på livet på tiden?

 

Hehe, jeg har det helt supert jeg- Er foreløpig i Australia å besøker kjæresten min som jeg ikke har sett på 9 måneder. Alt er en drøm for øyeblikket, men det betyr ikke at jeg skal bli blind for realitetene i verden :p Hvis noe dritt skjer i fremtiden, som det vil, så knuser det ikke virkelighetsoppfattningen min; noe det kanskje vil gjøre med din :)

Har vært i en kjempe dritt situasjon og nesten dø pga. jeg så ikke noen vei når jeg tenkte bare dø og ulykkelighet.

 

Helt greit å se verden med realitet :-) og kos deg i Australia.

 

Hva er formålet med tråden?

Debat for moro og finne ut hvordan man tenker i forskjellig 'point of view'.

 

Hva er formålet med ditt spørsmål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...