Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har kjøpt The sims 3 - overnaturlig på Origin.com, og har lastet det ned på min pc, men når jeg skal starte spillet vil det ikke starte, og det står at jeg må sette inn disken. Men siden jeg har kjøpt og lastet det ned, kom det jo ikke plate med, noen som vet hvordan jeg fikser dette slik at jeg får spille spillet mitt? Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan legge til at jeg har sjekket både på origin.com og EA.com og thesims.com, men det står ikke noe om hvordan å fikse dette problemet, prøvde også å kontakte dem, men de er tydeligvis utilgjengelige. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Origin og EA er noe drit. Du lærte på den harde måten... Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Origin og EA er noe drit. Du lærte på den harde måten... Tydeligvis... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 1. Avinstaller Origin. Det er noe søppel. 2. Selg The Sims 3. Det er også noe søppel. 3. Kjøp et skikkelig spill. Good to go. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Du kan først prøve høyreklikk på spillet i Origin og velg 'Reparer Installasjon'. Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Du kan først prøve høyreklikk på spillet i Origin og velg 'Reparer Installasjon'. Har prøvd, når jeg høyreklikker på spillet i Origin, kommer det bare opp: "Spill", "Vis spilldetaljer", "Legg til i favoritter", "Skjul" og "Avinstaller". 1. Avinstaller Origin. Det er noe søppel. 2. Selg The Sims 3. Det er også noe søppel. 3. Kjøp et skikkelig spill. Good to go. Liker The Sims 3 Lastet det ned fordi de er utsolgt i butikkene.. Lenke til kommentar
cybertaz Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først? jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først? jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet. Skjønner ikke helt hva du mener, men har jo mesteparten av de andre simsspillene, og alle de er på plater, dette er ikke noe premium, bare en vanlig tilleggspakke. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først? jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet. Skjønner ikke helt hva du mener, men har jo mesteparten av de andre simsspillene, og alle de er på plater, dette er ikke noe premium, bare en vanlig tilleggspakke. Da prøver du med å sette i originalplaten, altså CDen til det første spillet (eller fullversjonen om du vil). Lenke til kommentar
blinc Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Siden det er discen som blir spurt etter kan du gå inn gamecopyworld.com og hente no-cd/fixed exe. Let opp The Sims Supernatural. Bare husk å beholde original filene. uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først? jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet. Skjønner ikke helt hva du mener, men har jo mesteparten av de andre simsspillene, og alle de er på plater, dette er ikke noe premium, bare en vanlig tilleggspakke. Da prøver du med å sette i originalplaten, altså CDen til det første spillet (eller fullversjonen om du vil). Ja, det kan funke. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nå vet jeg ikke om det er slik, men du kan jo prøve å legge til de andre Sims 3 CD keyene dine i Origin. Den du kjøpte på Origin nå er kanskje ikke "stand-alone" så da må du sikkert få Origin til å innse at du har grunnspillet også. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) eller så kan du aktivere sims spillene du har på cd på origin med serial koden, det kan kanskje hjelpe ops svarte litt for sent der:) Endret 5. oktober 2012 av Malactica88 Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Takk, skal prøve det! Hovedspillet ligger hjemme hos mamma, og jeg sitter i leiligheten nå, så får dra å hente det senere Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Prøve å kontakte de på Twitter. Virker som den eneste muligheten å få noe hjelp. https://twitter.com/AskEASupport Lenke til kommentar
Lisatherese Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Har lastet inn spillene på origin, men det hjalp ikke.. Men har tatt kontakt med kundeservice nå, og venter på svar Så forhåpentligvis blir det fikset fort Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) Hvis du ikke får noe fornuftig svar fra kundeservicen så kan du prøve å søke eller legge inn et innlegg på det amerikanske Sims 3 forumsiden -> http://forum.thesims...609845615923405 Kanskje flere har det samme problemet som deg, for jeg synes å ha lest det der før. Husk å skrive på engelsk der. Edit: Så du hadde lagt inn et innlegg på den norske Sims 3 forum siden, det er lettere å få svar og søke på den amerikanske Sims 3 forumsiden da det er mye mer aktivitet der. Lykke til Endret 6. oktober 2012 av smarties1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå