Gå til innhold

Frustrert:(

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt The sims 3 - overnaturlig på Origin.com, og har lastet det ned på min pc, men når jeg skal starte spillet vil det ikke starte, og det står at jeg må sette inn disken. Men siden jeg har kjøpt og lastet det ned, kom det jo ikke plate med, noen som vet hvordan jeg fikser dette slik at jeg får spille spillet mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan først prøve høyreklikk på spillet i Origin og velg 'Reparer Installasjon'.

Har prøvd, når jeg høyreklikker på spillet i Origin, kommer det bare opp: "Spill", "Vis spilldetaljer", "Legg til i favoritter", "Skjul" og "Avinstaller".

1. Avinstaller Origin. Det er noe søppel.

2. Selg The Sims 3. Det er også noe søppel.

3. Kjøp et skikkelig spill.

Good to go.

Liker The Sims 3 :) Lastet det ned fordi de er utsolgt i butikkene..

Lenke til kommentar

uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først?

jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet.

Lenke til kommentar

uhm ikke at jeg har peiling på sims. men er det ikke sånn at du må ha den vanlige versjon først?

jeg kjøpte den premium bf3 tingen å da måtte jeg kjøpe bf3 å. kanskje det er det som er problemet her å. bare sånn at du kan eliminere den hvis det er tilfellet.

Skjønner ikke helt hva du mener, men har jo mesteparten av de andre simsspillene, og alle de er på plater, dette er ikke noe premium, bare en vanlig tilleggspakke.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du mener, men har jo mesteparten av de andre simsspillene, og alle de er på plater, dette er ikke noe premium, bare en vanlig tilleggspakke.

Da prøver du med å sette i originalplaten, altså CDen til det første spillet (eller fullversjonen om du vil).

Lenke til kommentar

Siden det er discen som blir spurt etter kan du gå inn gamecopyworld.com og hente no-cd/fixed exe. Let opp The Sims Supernatural. Bare husk å beholde original filene.

Da prøver du med å sette i originalplaten, altså CDen til det første spillet (eller fullversjonen om du vil).

Ja, det kan funke.

Lenke til kommentar

Hvis du ikke får noe fornuftig svar fra kundeservicen så kan du prøve å søke eller legge inn et innlegg på det amerikanske Sims 3 forumsiden -> http://forum.thesims...609845615923405

Kanskje flere har det samme problemet som deg, for jeg synes å ha lest det der før. Husk å skrive på engelsk der.

Edit: Så du hadde lagt inn et innlegg på den norske Sims 3 forum siden, det er lettere å få svar og søke på den amerikanske Sims 3 forumsiden da det er mye mer aktivitet der.

Lykke til ;)

Endret av smarties1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...