Niklasp Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 I dag slår de til med det største angrepet noensinne». Anonymous truer Sverige Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Google translate stemme hahaha 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ja man kan jo lure på hva som vil skje. Lenke til kommentar
Populært innlegg Okapi Skrevet 5. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Nei, det er terrorisme, iallefall i sin opprinnelige definisjon. Ellers tror jeg ikke man kan bli kvitt dem så lett. Det er jo ikke snakk om en gjeng, men heller en slags folkebevegelse samlet rundt et ideal. Å snakke om å bli kvitt Anonymous blir litt som å snakke om å bli kvitt punken, eller politisert religion. 11 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Terrorisme eller sivil ulydighet. Whatever floats your boat. Personlig har jeg liten medlidenhet for Sverige i denne saken, men jeg tviler på at Anonymous oppnår noe særlig utover kortvarig oppmerksomhet fra media. 2 Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Nei, terrorisme forbindes bare med voldelige handlinger.. Dette er ingen voldelig handling, foreløbig er det bare en trussel 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg ønsker dem lykke til med operasjonen, men det vil neppe føre frem. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Umad, bro? 5 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nei, terrorisme forbindes bare med voldelige handlinger.. Dette er ingen voldelig handling, foreløbig er det bare en trussel Jeg trodde terrorisme -> terror som jeg trodde betydde frykt... Så hvis noen truer og noen tror det på det, så er det trussel. Hvis mange nok føler seg truet over et litt større tidsrom, så er det terror. Tar jeg veldig feil? Jeg tror ikke at "voldelige handlinger" må være oppfylt for at det skal bli kalt terror/isme. (Mener generelt og ikke spesifikt om denne saken.) 2 Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er nok mest sannsynligvis mot myndigheten som prøver å stoppe "Pirater" fra nettet. Siker ikke noe form for terror. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er vel på grensen til terrorisme? Nei, bli kvitt den gjengen så fort som mulig. Vi er lei dere nå. Umad, bro? Sur og sur. Bare ganske lei den feige gjengen som gjemmer seg bak masker og PC-er. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ser ut til at de er i gang nå ja. Prøvde å gå inn på sverige.se, men ingen respons å få der. Hva er det egentlig de prøver å oppnå med slike angrep? Skaden er vel begrenset i og med at siden kun blir utilgjengelig i en periode og ingenting blir ødelagt. Er det oppmerksomhet rundt saken som er målet? Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 antipiratbyran.se = 500 Internal Server Error - w3bb-h4xxor/1.3.3.7 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. A Skrevet 5. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2012 Sur og sur. Bare ganske lei den feige gjengen som gjemmer seg bak masker og PC-er. Ja, for det er så mye bedre å gjemme seg bak et stort byråkrati. 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Anbefaler å se dokumentaren 'We Are Legion: The Story of the Hacktivists', beskriver hva denne bevegelsen er, og hvordan den oppstod. Interessant stoff. Alt som kommer til å skje er LOIC, og serverne er nede i noen timer. Hurra. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Haha, fett! Gogo anonymous! 2 Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dette er internetts usensurerte samvittighet og uhemmede bøddel. Støtter "anonymous" i de fleste saker. Og det er spesielt flott å se dem vise sin avsky mot overgrep på fri "ulisensiert" informasjonsutveksling. Vi har desverre sett mye av slike overgrep de siste årene, eksempelvis The PirateBay, MegaUpload, og nå PRQ. 2 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Ser ut til at de er i gang nå ja. Prøvde å gå inn på sverige.se, men ingen respons å få der. Hva er det egentlig de prøver å oppnå med slike angrep? Skaden er vel begrenset i og med at siden kun blir utilgjengelig i en periode og ingenting blir ødelagt. Er det oppmerksomhet rundt saken som er målet? Hva de egentlig ønsker å oppnå har jeg egentlig aldri forstått - men i realiteten oppnår det de stikk motsatte av hva de ønsker. Det er jo langt fra noen ensarted gruppe, her finnes nok alt fra reelle politiske aktivister til unger og vandaler. Min erfaring gjennom diskusjoner andre steder enn her i forumet er at aktiviteten til slike grupper klart blir brukt som argument for mer overvåkning, strengere straffer og innskjerping av lover knyttet til åndsverk med mere. Det gjør det vanskeligere å fremme synspunkter knyttet til et friere internett, til åndsverkslover mer i tråd med dagens teknologi osv. Terror er det heller ikke, kan mer sammenlignes med det å blokkere inngangen til en butikk, en bank eller lignende for en gitt tid. Skadeverk regnes det dog som. 4 Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Har ingenting med terror eller hva faen for noen idiotiske sagn dere kommer ut med. Det er snakk om protest. DDoS er anonymous sin måte å protestere på. Dem har gjort mye flott for Egypt, hets mot Scientology o.l, dette er en flott måte å protestere på i dag. Siden ingen gidder å løfte på rompa lengre så sitter dem heller å gjør dette. Mine 2 cent. 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå