preddy Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lurer om det er noen sider som sender til Norge fra utlandet, vet om et par sider fra USA, men de tar 150dollar i porto, noe som er litt drøyt. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det er også ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
preddy Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Det er også ulovlig i Norge. hmm ikke som jeg har skjønt det http://www.vg.no/hel...hp?artid=571532 Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det står jo klart og tydelig at de ønsker å innføre dette. Ikke at det faktisk kommer til å skje. Jeg er ikke imot forslaget men, hva er egentlig poenget når de ikke kommer til å bli billigere enn å handle i Vinmonopolet. Eneste positive siden ved dette er jo at du kan bestille polvarer spm ikke finnes i Norske vinmonopol. Men som Norsk er jeg veldig vandt til å måte finne meg noe som ligner på et eller annet jeg har smakt i utlandet :-P Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Forbudet ble opphevet i 2009, men man må pent betale avgifter. Aldersgrensene er også de samme som for kjøp i Norge. Lenke til kommentar
preddy Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 hva er egentlig poenget når de ikke kommer til å bli billigere enn å handle i Vinmonopolet. er en del ting som jeg leter etter som Vinmonopolet ikke vil importere ifølge dem. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Vinmonopolet vil ikke importere noe som helst, det er det importørene som gjør.. Hør med forskjellige importører om spesialbestilling, det er greiere enn privatimport. Og hvis du skriver litt om hva det er du er på jakt etter kan det hende vi kan finne noe som likner som er i Norge.. Lenke til kommentar
preddy Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Og hvis du skriver litt om hva det er du er på jakt etter kan det hende vi kan finne noe som likner som er i Norge.. Det jeg leter er Pisco fra Chile (ikke peruansk da den er helt forskjellig), noe Vinmonopolet hadde for 3år siden, man finner pisco i sverige men hadde vært fint å slippe å dra ditt siden jeg har det veldig travelt nå om dagen. http://en.wikipedia.org/wiki/Pisco Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Med tanke på at det selges Pisco Sour i barer i Oslo, må det finnes importører som markedsfører dette til Horeca-markedet. Ring noen importører og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå