fatsheep Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg har et lite spørsmål/problem. Da jeg byttet hoverkort fra A7V8X til A7N8X Deluxe forandret windows seg slik at nå må jeg skru av dataen selv. Altså i stedet for at når jeg har valgt slå av dataen, så skrur den seg selv av, så kommer det opp en melding om at nå er det trygt å skru av maskinen. Hvordan forandrer jeg dett? Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 windows mysteries.. ingen vet. hadde sånn jeg og. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Må jo være en løsning. Kansje Bios ell jumper. Noen som hvet? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 har kanskje någe med strømmen Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Muligens noe i bios som heter power management/APM som settes til enabled. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Søk i forumet på APM. Da dukker det opp endel tråder med tips. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 If you are tired of "it is now safe to turn off your computer" when you select Shut Down, Edit: HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogon Double click on PowerDownAfterShutdown or add it as REG_SZ. Set it to 1. And once again, the day is saved by JSI. Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 enda et mysterium løst.. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 takker Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 ops :oops: Takka vist for tidlig. Har prøvd det med regedit. Virker ikke. Har prøvd å finne menyen i Poweroptions i instillinger på skrivebordet. Menyen er borte, men den var der før. Ingenting i bios så vidt jeg kan se. Er det noen som har en forklaring, kanskje vis jeg installerer windows på nytt, eller installerer no nytt hardware (Et tips fra en annen post, men skjønte det ikke helt) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 De fleste Hkèr har automatisk power off eller 4 sek. trykk on mulighet i bios under power management setup (power button function) Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Hjelper ikke. Det som skjer da er at i stedet for at jeg bare trenger å klikke en gang på avknappen, må jeg holde inne i 4 sek. Men jeg vil ikke trykke i det hele tatt :x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå