tmeland Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Mitt favorittobjektiv er vel sigma 150mm macro. Insekter er morsomt, og objektivet tegner skarpt som fy. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Mitt favorittobjektiv er Panasonic 7-14mm (14-28mm FF-ekvivalent) F4. Digger hvordan perspektivet gir en dramatisk effekt på bildene jeg tar, og at jeg kan gå så nærme. Her er et bilde tatt med dette objektivet Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Mitt favorittobjektiv er Tamron 70-300 VC USD. Med billedstabilisatoren og den gode rekkevidden er det helt sjef å gå ute og vite at hva som helst blir til et knall bilde. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Min favoritt var Canon EF 100 mm f/2.8L IS USM. Dessverre måtte herligheten bytte eier så jeg kunne få råd til Canon EF 70-200 mm f/2.8L IS I. Ikke like stor favoritt, men akk så mye mer allsidig. Lenke til kommentar
cavey Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Mest brukt er vel Canon EF 28mm f/1.8 USM. Kjempegreitt til innendørs "dokumentasjons"-bilder (type bursdager, jul, osv). Gøyeste objektivet er vel Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå