AHLGRENS Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Må skaffe meg mobilt bredbånd og lurte derfor på om noen har peiling på hvor mange GB jeg bør ha for å kunne surfe vanlig på nettaviser, mail, skolearbeid på fronter, facebook.. og i tillegg kunne se noen episoder av serier som jeg streamer? På de abonnementene jeg har sett på kan jeg velge om det skal inkludere 4, 6, 8, eller 20 GB pr mnd. Noen som har gode råd? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hvis du streamer serier flyr gigabytene fort. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Om du planlegger å se på flere serier vil jeg si at du må ha minst 8Gb til 20Gb. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 om du vil streame video vil jeg si at mobilt brebånd ikke alltid vil være tilstrekkelig. Lenke til kommentar
AHLGRENS Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Ok, får heller prøve å laste ned serier hjemme hos mamma og pappa Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå