Nilsen Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Handelskommisjonen tar seks selskaper til retten. Amerikanerne stevner Microsoft-svindlere Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 "I am calling you from Windows": A tech support scammer dials Ars Technica http://arstechnica.com/tech-policy/2012/10/i-am-calling-you-from-windows-a-tech-support-scammer-dials-ars-technica/ Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Fikk telefon fra de der. Hevdet å være fra Microsoft. Å der var noe galt med pcen min. Jeg hevdet at jeg hadde Linux, men de ville inn på pcen min via TeamViewer. Nektet å gi seg. Ringte 3-4 ganger, beklaget med dårlig dekning. Det var også umulig å høre hva hun i mitt tilfelle. Siste gangen jeg ikke orket å snakke, sa jeg bare at de ikke skulle ringe oppigjen og at jeg ikke va dum. Hun fikk vertfall sjåkk når jeg sa at pcen ble brukt til hacking og at jeg viste hvor hun befant seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå